=)

Här var det ett tag sen man skrev;P som vanligt..Hehe
På senaste har det väl inte hänt så himla mkt. Har mest ägnat mig åt att plugga inför allt jag gjort på mdh på sistonde.
Har varit hemma några grg också och solat vid poolen:) Men nu har vädret inte varit så nice de senaste dagarna. Det har ju mest växlat mellan att vara tråkigt väder en dag och fint en annan..

Men men det är iaf sommarlov från skolan imorgon:D

Ska bli så himla skönt att ha ett litet sommarlov iaf innan man börjar jobba på willys=) Men de jag ser fram emot mest under mitt sommarlov kommer iaf att vara min resa som jag och älsklingen ska ta , en sista minuten i en hel vecka med sol och bad och god dricka och mat:) Det blir antagligen Grekland, om det finns sista minuten dit vilket jag hoppas på..Ska få tillbaka en massa när man deklarerade så det är jätteskönt:) De peningarna kommer nog gå till sista minuten resan:)

Har färgat håret nu  och tagit och blivit brunett igen:) Det är de jag trivs bäst med har jag kommit fram till efter alla färgningar hit och dit..Så nu ska jag vara brunhårig ett tag;P Hehe

Har verkligen kommit igång med att vara lite mer hälsosam nu:D Jag har ett mål på att gå ner 5 kg tills min sista min, och det blir väl då på ca 1 ½ månad så jag hoppas att jag hinner det, så man får en finare kropp;P Jag har blivit beroende av knäckebröd och så äter jag gröt vaje morgon och soppa 1 gng om dagen. Gröt och soppa iaf i en vecka, för då ska man tydligen minska magsäcken lite och bli mindre hungrig... så jag hoppas verkligen att jag når mitt mål och att jag håller mig där...:)

min nya hårfärg:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0