inget spec..

Happ idag är jag ledig, ska passa på att plugga lite...;/ Tvätta och diska med , kul dag *nooot:P

Men men imorgon blir jag 21 och det känns som om det  är nu åldern börjar gå uppåt;/ Ja menar
det är kul att fylla 20 men sen 21 va äre som är kul med det egentligen, typ inget haha:P

Btw jag vann 2 biobiljetter igår:D Från en internetsida igår, nice, behöver skämma bort mig och min
pojkvän lite=) Vi måste hitta på mer saker. ibland äre så svårt när man pluggar o jobbar och har mycket
att stå i , men det ska jag bli bättre på nu:)

Hoppas våren kommer snart :D


Saknar denna tös till vänster jättemycket <3<3 Hon har flyttat till england..


Vill vara såhär smal igen;/ Mwn lättare sagt än gjort..


Saknar dessa tider:/ <3<3

Kommentarer
Postat av: line

men då du är ju redan smal ju :) du behöver inte gå ner.

2009-03-04 @ 15:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0