happ

Happ här var det längsen man skrev:P Men det har inte hänt så mkt;P Ja lovar hihi...

Jag har besiktat min bil för första gången och den var på återkontroll idag som nu blev godkänt:) Skönt! Nu kan man alltså
lita på bilen ett tag:P

Jag har cyklat till skolan nu och det känns bra, skönare än att gå och förhoppningsvis bränner jag mera kalorier;)
Vill ha träningskort men har inte råd att köpa ett nu:( Så ska försöka komma igång och springa nu när vi har haft så fint väder, men de är så segt innan man kommit igång:( ...När man väl börjat är de lätt..Så nu g'ller de att komma igång:D


Happ jag pluggar på som vanligt men jag har inte fått jobba så mkt dock:/ Tråkigt för ja behöver alla pengar jag kan få:/
Men men, kanske får jobba mer senare :)

Ja saknar sommaren och min kompis jenny. Hon är i england och jobbar..

Snart firar jag och thomas 2 år också:D Hihi..Värsta kul att vi hållt så länge <3<3<3

and here he is;P My dreamprince;) Hihi



and here is jenny<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0