Skola o träning

Nu har jag gått i skolan i snart  2 veckor och det är redan full fart i att plugga:/ Ska ha en tenta klar om 2 veckor, och det känns väldigt stressigt eftersom jag ska vara borta i fjällen hela nästa vecka, men jag kommer sjklart plugga då också,
men ändå stressigt med så lite tid till en uppsats:/...Men annars tycker jag det verkar skoj=) Känns verkligen som det här
är det yrket jag vill hålla på med i framtiden:) Ska verkligen försöka satsa allt, så de blir nåt med lärarprogrammet..

Har kommit igång med träningen också på friskis o svettis och det känns väldigt skönt:D Denna vecka har jag bara tränat 2 gr eftersom jag ska upp till fjällen på söndag , för ja vill inte börja med träningsverk i skidbacken:P Hihi. men men äntligen säger ja bara. Ska hålla igång nu så länge jag orkar, så skönt att ha regelbunden tärning , man mår så bra av det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0