Nyårslöfte och längtan


Längtar tills thomas och jag ska till lindvallen:) Ska bli skidor i eb vecka:D Kommer nog kännas lite vingligt i början
för de var typ 3 år sen minst jag åkte skidor:P

Hoppas det blir en utomlandsresa för älsklingen och mig i år också.

Tänkte berätta mitt nyårslöfte. och det är att komma igång med träningen . På allvar. Träna minst 3 grg i veckan.
Idag börjar träningen på allvar:D

Blev inget med högskola i januari nu heller. Kändes som om de var för hastigt. kanske blir till hösten istället, vi får se.¨'
Nu har jag ju extra på willys , men kommer nog bli mindre jobb efter jul så jag hoppas hitta ett annat jobb..Men
i dessa tider är de ju svårt:(


Älsklingen är sjuk nu också stackarn:( Han har haft ont o halsen se nyår..hoppas de
går över snart.

Avsutar med en bild på mig ;P

Gott nytt år och god fortsättning allihopa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0