högskola here i come;D

ja trodde att jag tackade nej till högskolan när jag sökte. Men tydligen inte, så igår fick jag ett mail från högskolan
och jag tänkte men jag tackade ju nej. När jag öppnade mailet stod det att jag kommit in:D Och då
kände jag att jag ångrade att jag tackat  nej. Så nu på måndag drar det igång ändå:D

3 år med plugg igen, fast det kommer nog bli kul tror jag:D

Ja kommmer ihåg när jag gick i högstadiet och mina polers jenny och axel sa att de trodde jag skullle bli lärare, men jag
trodde absolut inte att jag skulle bli det. Men nu så kommer det nog bli så ändå. Ganska kul.
Förskolelärare och lågstadielärare är nog kul:)

Wish me good luck;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0