whats news

happ, här skriver man inte så ofta..
whats new then
ens bästa kompis ska flytta till england:( kommer sakna henne enormt men hoppas hon får
det bra där..
sen har de väl inte hänt så mkt mer:P
Jag pluggar på på lärarlinjen och det går bra, kul men väldigt mycket läsande...men men vad gör man inte
för att få jobb sen i framtiden:P
älsklingen och jag bor fortfarande kvar i vår etta, men vi funderar på att försöka hitta ngt större=) Vore skönt med en
2a så man åtminstonde får ett sovrum så man slipper sova i samma rum som datan o tvn om de är igång:P
ser verkligen fram emot sommaren så jag hoppas det blir en sista minuten med älsklingen, var så himla längesen
man var på solsemester:( Så de vore himla skönt om de blir av:)

och så fyller man år snart också, i början av mars:D önskar mig en cykel eller bärbar dator:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0