Whats news

Happ, har inte hänt så mycket på senaste tiden.
I helgen var jag på maskerad och de var skitkul:D Eller var de denna helg:P? Tror de..Sen hann jag med ikea, och en sväng
hem till familjen. Så nu har vi bestämt studentfoto till lillbrorsan som tar studenten i sommar;)
På ikea hittade vi lite småsaker, en toalettrullshållare, en pizzaslizer, 3 saxar, en skohylla, en liten spegel
och en handukshållare som man kan hänga på badrumsdörren=) Var där med siz också:) Det var nice.
Vi käkade på pizza hot efter ikeaturen , de var buffe :P Så vi åt oss mätta;P

Skönt med pengar fr jobb nu och bidraget:) De behövs..har redan bränt massa;/ Har köpt linser för 1400 men det är ju
ett måste..Annars ser man ju inget:P Hihi ..

Och snart vankas det för födelsedag:D På torsdag, glöm inte bort det nu;) Man bloir 21 och känner sig som en gammal
tant typ;P Iaf som att åldern börjar gå uppåt;/ Inte som att fylla 20 direkt..Men men jag önskar mig en cykel och
hoppas att jag får en:D Ska fira hemma hos siz på lördag med släkt o så:) Ska bli kul...

Nu vill jag verkligen komma igång med träningen också;P Jag gick ju iofs 1 mil med ramona i veckan, fast de skulle
egentligen bara varit 2,5 , vi gickfel:P Hahah, bara vi kan lyckas med ngt sånt;) Men men har gått 5 kmspåret i vilsta i veckan också, plus att jag gått till skolan varje dag när jag haft den och det blir ju 2 km dit o 2 tilbaka , så det känns lite bra iaf:) Men mitt friskis kort går ut den 2 mars o ja vet inte om ja har råd att fylla på de:( Men har iaf tänkt att jag MÅSTE börja springa nu när snön håller på att smälta bort:D

Så himla skönt väder med sol o grejjjer:D Nu känns de som om våren kommer snart:D Hoppas , hoppas*:D

Happ så ska man jpbba idag, jobba bort hela dagen;/ Skulle egentligen vilja ta en långpromenad i det soliga vädret , men men de får bli på söndag istället...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0