vad äre egentligen för mening?

att ha en blogg?? Jag menar, hur många äre egentligen som är intresserade av mitt liv;P?

det kan inte vara många som går in på nätet och läser min blogg, men ändå känns det kul att skirva i den
 även om jag inte tror ja har direkt många läsare:P Man känner att det är kul att skirva om sig på nätet,
man kan ju hoppas att man är lite populär;P Haha..

men varför äre egentligen så många som har bloggar idag,?

ja menar, istället för att gå in på deras blogg och se hur dem mår , kan man ju alltid fråga dem irl?? Eller?
Är det kanske skönt att slippa fråga och bara klicka in på deras blogg och kolla vad de skrivit om sitt  humör och
om hur de mår?

Ok, alla skriver inte i blogg, men det är iaf välsigt många vad jag vet..kanske är det ett modernt sätt
än att använda en dagbok;P? Fast skillnaden är väl då att alla har tillgång till den..På en blogg kan man ju istället
visa och beskriva sina känslor så att alla kan läsa dem..är det kanske en baktanke när man beskriver ngt man vill
att folk ska veta, att man har en baktanke att just *den personen ska läsa det man skrivit?
Vad vet jag;P

Jag bara flummpratar med mig sj här;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0