veckans och helgens händelser;P

Happ idag är man ledig, och igår insåg jag att jag inte hade en bok som man ska ha läst lite ur till imorgon,
drygt att dem böckerna man jämt behöver ska vara slut:/ så nu har jag beställt den och får den väl
om 1 vecka som mest..jaja de är väl säkert ngt man lär sig leva med, kampen om att hitta rätt böcker och
för ett bra pris, de finns ju faktiskt många elever som säljer begagnade böcker på skolan och de är hur billiga
som helst:) Väldigt bra att skolan har sånt iaf:)

Ja i fredgas var de tjejkväll med syrran och jenny, eftersom hon snart drar iväg till england for a while...Så
vi åt på Kinarestaurang och kollade på film och hade det mysigt:)


jag, jenny och malin på restaurangen:) <3<3



jenny, som flyttar långt bort ;/


här är min nya kjol;P inte för att man ser den så bra men ändå:Pman ser
min outfit;)

kjolen hittade jag iallafall på rea, den var nedsatt med 75%:) o de är nice;P...nu måste jag hålla mig
från att shoppa så mycket kläder..har redan gjort det den här månaden..så får vänta lite tills nästa lön;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0