Älskar dig darling<3 1 år och 11 mån idag:D



Du får mig att se världen med andra ögon,

Du får mig att se världen på ett fantastiskt sätt,

Du förändrade min syn från en gråskala till en färgskala när du och jag hittade varandra,

jag kommer aldrig glömma första gången vi träffades,

när du såg mig trilla på arslet i snön,

när du missade bussen hem och fick sova hos mig,

när vi satt och kollade på film,

och du värmde mina händer, och när vi gömde oss under en filt,

jag kommer aldrig glömma när jag smet iväg till dig, för mamma fick jag inte eftersom hon trodde vi aldrig träffats,

jag gick upp jättetidigt på morgonen, och rymde till emma, sen fick du ändå reda på det , att vi träffats förut, och då fick jag åka för henne, vad glad jag blev, även fast jag hade tänkt åka ändå,

och runt den tiden började jag inse att jag verkligen verkligen tyckte om dig thomas jättemycket,

sen förändrade du mitt liv genom att flytta till min hemort, du började jobba här, gud vad glad jag blev den dagen , när du ringde och berättade att du fått jobb i eskilstuna,

sen efter studenten flyttade vi ihop och det kunde inte bli bättre, vi hade varann, du & jag,

och jag måste säga att jag är så lycklig att du fortfarande är min och jag är din, du finns i mitt hjärta nu och för alltid Thomas Spethz<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0