Finally:D

börjar jag komma igång med min träning, men det är tack vare min cykel:P Har cyklat långa cykelturer på den
3 grg denna vecka:D Och sen ghar jag gått långpromenade på 30-50 min ngra gånger..Det känns jätteskönt att
äntligen vara lite aktiv..ska försöka srpinga lite också:P När ja orkar:P Hihi

Iaf undebart soligt väder atm:D:D Man blir så glad och känner att våren äntligen är påväg, då känner man sig mer
motiverad också att ta en promenad eller en cykeltur cokså,....

Och skolan går väl helt ok..man klarar sig gäller och ligga i nu bara..För vi kommer ha 2 hemtentor, 2 salstentor och en redovisning på bara i 2  månader!! Man känner sig redan stressad , men de är väl bara att göra sitt bästa i guess:P
Har hört att lärarlöner kommer höjas nu också;P och att de kommer behövas förskolelärare i framtiden;P Hihi perfect:D

Så har familjens h'rliga hund dött förra veckan också:S Usch vad ledsen jag blev:( Var den bästa lilla taxten man kunde ha..
Hon var så himla söt o busig o glad, stackars molly:(


Här har ni mig;P Hihi


och här med:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0