=)

har varit på praktik i 2 veckor imorrn och det har varit väldigt kul:) Man lär sig mycket av att se hur de verkligen
fungerar i förskolan , när man får se verksamheten o alla barn. Känns iaf som jag valt rätt:) Tycler om att kunna hjälpa
barn till ett livslångt lärande. Också kul att se hur de utvecklas i språket :)
Så på måndag blire tillbaka till skolan o plugg;P

I helgen ska jag hem till familjen . Tar med katten och pluggböckerna och hoppas vi får soligt väder;P

Älsklingen och jag firar 2 år o 1 mån imorgon också <3 Me like him! Hih
Älskar Dig min Trötter <3<3

 


I brist på annat en bild på mig i bilen ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Röker du w33d? =D

2009-04-28 @ 18:20:11
Postat av: Anonym

va vadå w33d?

2009-04-30 @ 13:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0