Senaste

Jahapp, nu var det ett tag sedan man skrev här. Ibland blir det så.

Har varit mycket krångel med bilen på senaste tiden och jag som haft den i typ 3 månader:S Har fått punka på 3 däck minst 3 grg, har blivit stillastående med bilen utanför västerås i flera timmar (när jag jobbat i sala och var påväg hem) , så pappa fick åka från södertälje och hjälpa mig laga bilhelvetet..hah..Så nu ska den vel hålla sig i några månader hoppas jag på iallafall. Har nytt bilbatteri(begagnat) och ny generator. Och nu så har radion också pajat:P Kanske inte var så bra att köpa en bil som gått ganska så långt. men men första bilen kan ju inte direkt vara en porsche:P

Jobbet går halvsegt, hoppas på att hitta något annat så man slipper åka bil så långt varje dag. Men men kanske blir kvar ett tag ändå=)

Idag har jag varit och shoppat med rebecka på tuna park=) Det var extra öppet till kl 22:) Så jag hittade lite kläder och smink=) Och en present till ak;)

På lördag ska det bli haloweenfest;) Får se hur många vi blir men det ska bli kul iaf;) Får se vilka som klär ut sig och till vad;P Sj har jag kommit på en ganska så bra grej men det ska jag inte avslöja nu:P Kommer säkert lägga upp bilder efter lördag=)


Me posar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0