Helgen och veckan

When ever im feeling loonely
im thinking of you
my dear
and everything
feels much better
you are like
a light that
keeps on shining
and bringing me hope
you are like the sun
i know you will be gone sometimes
but u will always show up and
make my day brighter
words cannot describe ypu enough
but if i would say one word
to describe you
it will be
my angel
my forever glowing hope


Jag älskar dig Thomas Spethz<3


Idag försökte jag mig på att skriva en dikt, var typ hundra år sen sist, men det är kul, Ska försöka hålla på
med detibland så man inte tappar sitt skrivande, om man någon gång ska komma in på högskola
med inriktning textdesign=)

Ska över till Rebecka och Robin sen. De har flyttat in till Etuna och blivit grannar med mig o thomas:)

Imorgon är det tatuering som gäller, shit man börjar bli väldigt nervös nu:P

På måndag ska jag på jobbintervjuv;P I en mataffär, hoppas att det blir något där:)

Ska försöka komma igång med träningen också i veckan, eftersom jag har ett jympakort och allt är det ju
dumt att inte använda det. Det  har blivit dåligt med träning på sistonde. Men tränade iallafall till min
pilatesdvd hemma igår;) De är ju iallafall bättre än inget.

Jag har kommit på vad thomas ska få i julklapp nu;) Och jag tänker inte säga vad det kommer att bli:P Hihi


En bild på mig där jag gör värsta smilet;P Ny skjorta där btw:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0