Längesen

Ja här var det verkligen längesen man skrev. Beror väl på att det inte har hänt så mycket på sistonde. Inte så mycket nytt på jobbfronten och inte annars heller.

Det enda spännande jag kan komma på är att jag ska tatuera mig på söndag:D Har pratat om de typ hela sommaren att jag ska göra det och nu ska de äntligen bli av. Kan säga att det känns ganska så nervöst atm.

Lägger upp lite bilder från senaste tiden:)



Sandra försöker leka tuff och posar i mörkret :P



Såhär ser mönstret ut som jag och thomas har på vårat överkast:)




Da joker is in the building!! Tyckte min älskling var ganska så duktig på att sminka sig inför halooween;P




Har glömt min rosa mössa när jag jobbade i västerås:( Förhoppningsvis kan jag hitta den igen när ja ska tillbaka till
samma butik som jag glömde den i imorgon;D




Lagom egotrippad som jag är väljer jag att lägga upp en til bild på mig;P Hahah

Funderar på att färga håret, vad blir bäst. blondt eller brunt??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0