Hello;P

I helgen har jag varit med thomas i vår alldeles egna lägenhet:D malin kom också över och det gjorde, jenny,marcus och jesper också:)
Det har varit gött väder i helgen. Thomas och jag har varit och solat i vilsta.


Denna vecka är de bara 2 veckor kvar till studenten, shiiiit:D:D Börjar bli lite skakig nu. Känns både bra och ledsamt på samma gång. jag ska ut i eskilstuna och hoppas många ska dit;D

Idag har jag skivit på kontrakt till mitt sommarjobb:) Kommer jobba där ändå till slutet av augusti:) Hoppas det går bra där sen. Det ligger ju mittemot killens jobb så om jag saknar honoom är de bara att rusa dit, hihi..

Poolen hemma hos familjen står på 25 grader nu, men vet inte om ja ska bada än:P Det blir nog ett dopp när n¨gon kommer hem. NU ska jag ut och sola igen i de härlig vädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0