:(

Jag är besviken på mig sj.

I 2 ämnen har jag inte nått upp till de mål jag hade. I båda sammanhangen gäller det min förmåga att uttrycka mig skrifligt, båda lärarna säger att jag är jättebra på att uttrycka mig muntligt men när de kommer till de skriftliga är det något som saknas. Det är tråkigt men de känns som om jag har jobbat med de här väldigt länge och det har inte gått frammåt, min skriftliga förmåga att uttrycka mig. Ajja hoppas den utvecklas sen iaf:P

Nu ska ja se till att prestera bra i min sista geografiuppsat och göra mitt allra bästa. Den ska in imorgon men det gejjar jag nog;P Det är ett ämne jag känenr att ja kan prestra bra i iallafall..

Imorgon kanske det blir bio med älkslingen:) Indiana 4. och har ni hört att de kommer en mumien 3, typ de 2 tidigare mumien är min favvofilmer, de är skitbra. Hoppas de kommer med någon mer bra film på bio snart.

Kommentarer
Postat av: jenny

Det ska nog gå bra endå. Du som sliter som ett litet djur ska inte behöva känna dig besviken över dig själv, för du har gjort mkt bra under din skoltid! Men snart är grunden slut:D

2008-05-22 @ 21:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0