23 dagar kvar..

Ja , om jag räknat rätt så är det nu bara 23 dagar kvar till min student. Väldigt spännande;P Ska bli väldigt skönt att slippa tänka på alla läxor o uppsatser man måste göra jämt men ändå kommer jjag sakna skolaa´n, alla roliga stunder man haft med sina vänner, alla idrottsdgar och musikaler man sett:) Det finns mycket man kommer komma ihåg.

Och äntligen så har jag flyttat till en egen lägenhet med min älskling, Thomas Spethz:D Det är helt underbart kan jag säga. Så skönt att ha en person som vill dela ens liv på en så djup nivå=) Jag kommer att vara i lägenheten på helgerna nu och i skolan i veckorna fram tills studenten, men det är inte så lång tid tills jag bor där på heltid:D Det är ju som sagt, bara 23 dagar kvar:)

I sommar blire jobb på H&M lagret och jag hade visst en släkting som nyss fått jobb där med;P Det är också lite roligt att min kille jobbar på Lidl-lagret, det ligger mittemot H&m -lagret så vi kommer jobba nära varann, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0