Uppdatering

Här var det längesen man tog och skrev några rader..

Jag har tagit studenten fy fan vad jag är bra, hihi.

Nu är skolan slut, kan knappt fatta det, men det är super skönt. De senaste veckorna efter studenten har jag bara slappat och tagit det lungt.
Har blivit väldans mycket åkande mellan min och killens nya lägenhet och hem till familjen.

Efter studenten har jag hunnit cykla tjejvättern på 9 mil med mamma och syrran:) Vilket var väldigt kul, men en engångsgrej som jag inte kommer att göra om.

Har också stekt pannkakor med Thomas i lägenheten:P Det blev minipannkakor eftersom vi bara har en liten stekpanna men det blev bra ändå. Lärt ,og göra en väldigt go makaronisoppa som bara tar 10 min:P

Jag har också jobbat med körkortet. Kör för fullt och får se om det blir av att klara uppkörning snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0