min helg ..

Jaha, i torsdags var jag och hämtade körkort:) Så nu känne man att man gjort ngt bra. Och n'är jag kom hem den kvällen hade min äklsing bakat pizza å mig=) Jättego pzza med ostinbakade kanter. Smarrigt!

Ifredgags var det fest med några jobbrkompisar och det var väldans trevligt;P De får man göra om..

I söndags så plockade jag blåbär med thomas , så imorrn ska jag nog baka blåbärspaj:) .

Får se vad som händer mer i veckan.  På fredag ska en av thomas karlstadspolare komma. Abnnars äre baar jobb som gäller.



En bild sen förra sommarn som jag gjorde om i mobilen, ändrade ljusstyrkan:P Ja tycker den ser ut som en serietjej  på något sätt..hihi



Här var första gången min älskling åkte ifrån mig...En underbar dag hade vi då, hihi.



Hittade en bild som min älklsing tagit:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0