Längesen jag skrev!

Nu ver det längesen jag skrev, verkligen längesen. Men jag och min kille har bytt operatör på datan i lägenheten m och det har typ dröjt ca 3 veckor innan vi fått det. Så nu känns det bra att sitta och gotta sig här:D

Har börjat jobba på H&M också nu. Har väl jobbat i ca 3 veckor och det funkar toppen:)
Jag känner mig lite stolt också för jag brukar cykla till jobbet varje dag och fram och tillbaka bli det ca 1,5 mil. ;P Det blir min träning i sommar det. Har cyklat i regn och sol. Tur att man innförskaffat sig en skinnjacka så man har lite tålia kläder att ta sig till jobbet i:)

Har lärt känna massa trevliga folks på H&M bl.a. min släkting, min brylling har ine sett henne så mycket tidigare med fler kommer de bli:).


JAG HAR KLARAT KÖRKORTET:D





STUDENTEN 2008! DET ÄR ALLTSÅ JAG PÅ BILDN!



JAG MED MIN NYA HATT:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0