Helgen och veckan

Jahapp, här var det nu ett tag sedan man skrev..
ja vill skriva ofta men de händer inte alltid så mycket o mitt liv plus att ja inte orkar skriva varje dag:P

Hr haft en superhärlig helg . Min bästa kompis jenny kom över och thomas kompis =) De var kvar hela helgen och på lördagen hade vi grillkväll:) Ja fick t.o.m. köra syrrans bil :P Inte långt men ändå, hihi kul attt köra så mycket man kan..

Jobbet flyter på som vanligt, tänkt ja ska bara jobba i 5 veckor till sen vet ha man inte om man får fortsätta eller inte,. Ja ska nog ta och söka till massa andra dtällen till hösten också. Vill jobba i klädbutik och stå i kassan, iallafall i butik.

drygt i dag bara när jag skulle cykla hem från jobbet idag upptäckte jag att jag hade fått punka på bakdäcket. Och de är ju lite konstigt. för ja hade ju inte mörkt det när jag cyklade till jobbet och jag kan ju inte bara ha fått punka när cykeln stod still:P eller?

I helgen ska jag antagligen till karlstad och ska bli så kul:D Var så himla längesen man var där ..Annars blire fest med emma gummsan som har fyllt 20 år<3  Eller så kan ja gå på malmamarken som är i helgen, mycket att välja på där:P men det blir nog karlstad eftersom de var typ 6 mån sen ja var där sist:/


SANDRA HAR KÖRKORT, NU VILL HON BARA HA EN BIL OCKSÅ;D


OCH NÅGON TATUERING SOM LIKNAR DENNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0