MISS!



This girl couldent smile today.
Var på begravning idag, på min farfars begravning. Känns ganska grått atm. Men men hoppas han får det bra i nästa liv eller vad det nu blir. Döden är ju det säkraste vi vet i livet. Vad är det man brukar säga? Typ " Döden är det säkraste i livet" tror ja. Alla måste vi någon gång dö, men det är något jag fruktar. Ja är rädd för att man bara ska dö och ligga och ruttna bort eller typ bara frsvinna:/ Fatta vad hemskt det skulle vara,. Även fast man haft ett bra liv vill jag inte bara gå upp i tomma intet. Ja vill leva vidare på något sätt. men vet inte hur det går. Det ja vet är iallafall att man ska njuta av sitt liv och ta vara på varje dag, och gör inget du ångrar Carpe Diem är mnågot jag står för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0