I feel good;P

Finally känner jag mig på topp igen:) Ja har pratat ut med min kille och insett att ja betett mig elakt. Jag har varit egoisk. 
Men nu äre löst och samma misstag kommer inte hända igen. Jag lovar. Man lär sig av att man lever.



Älskar denna person mer än någon anna i hela världen:D Du kommer alltid vara min så länge du vill <3<3 Utan dig skulle jag vara en vilsen person.
Love wasnt a true word for me before i meet u!


Så jäkla fin så de är inte sant. <3<3

Tack
för att ni finns alla mina goa vänner från H&M och jenny och syrran och emma<3

Kommentarer
Postat av: Darejoker

Va go du är älskling.. Idag känns allt bättre.. Fyfan saknar dig redan.. Ska du kämta bilden på deep cuts idag ^^ ?

2008-08-13 @ 09:36:37
Postat av: Emma

tack själv beuty :) hoppas vi ses snart !

2008-08-14 @ 17:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0