Helgen:)


Åkte tåg i helgen:P Då finns de inte mkt annat att göra än att leka med kameran, och det var de ja gjorde;P





Mina nya gula skor;P



mian naglar matchar skona:D Yeah:)



Mina solbrillor:)


Här har vi älsklingen, dock lite mörkt. Han har klippt sig;)

Ajja, i helgen var jag i karlstad och träffade thomas familj och polare. det var längesen, typ senast i april. Så de var gött de;P

Nu äre bara en vecka kvar att jobba på hm sen äre slut:( Kommer sakna alla roliga  polare man lärt känna där. men några kommer man iaf hålla kontakten med;P Får min första fetinglön imorrn så då ska det bli lite shopping , men lagom;)

Och älsklingen och jag har bestämt oss för en grej, men den är hemlig;) <3 Idag så firar vi 1 år och 5 månader:) Mysigt. Thomas är den jag gillar bäst och mest;P
 Vi ska iaf åka utomlands bara han och jag och det ser jag fram emot jättemycket:D Ska bli så himla kul att komma bort från allting ett tag. Snart blire tatuering snart också. Mycket att se fram emot:)

Imorgon fyller min babe jenny 20 år, de ska vi fira;D Hoppas vi se simorra då gummsan så du får berätta om dina äventyr i england;)

jenny längst till höger<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0