Helg:D

Uttråkad som faen är ja:P

Men men min älskling kommer hem om dryga 1 timme, vad ska ja göra under tiden...Hm:/ No idea..
Imorgon ska iallafall jenny sova hos mig och då kanske vi passa på att dra ut :D <3

Nu blir de dags att börja söka jobb igen. har redan varit duktig och sökt 4 st jobb tror ja de blir på de här 2 veckorna som gått:D Hoppas ja får ngt nytts snart så man slipper gå och vara arbetslös. Det var ju bara sommarvikariat på lagret så de tar slut den sista augusti..



Skönt med lite sol idag;D


Jenny ska snart till England. Hoppas du får det bra där gumman:) <3


Alanaya i Turkiet. Thomas och jag har ju bestämt att vi ska åka på en sista minuten i september eller i höst någon gång. Jag vill helst hit till Turkiet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0