Good girl gone bad





What could make u more sad on a day thats already is sad. My own anserw is myself.
Vad ska man säga ? Vad ska man göra? Ska man alltid bete sig som en skitstövel? Kommer man alltid bli förlåten?

I wish that I couldnt be such a mooron
but i have been
perhaps i still am
I dont know
Would u sink so low
that u will act as me
The only things i have done wrong
is talk to another person
is that so wrong
perhaps it is
i wish that u could trust me
evan if i am an ashole
perhaps i dont deserve u??











Kommentarer
Postat av: Anonym

You have me,

you have my trust,

du har den den killen med röd t-shirt och kort frisyr... Jag är den killen som blev och är kär i dig sedan första blicken på dig... Du är förlåten om du kan förlåta mig.. Även om livet är ett mysterium och bollar i mitt huvud inte kan sluta studsa så vet ja en sak, och det är att ja vill inte ha ett liv utan dig, det är lika med döden för mig :( Älskar dig sandra! mest av allt och ALLA!

2008-08-02 @ 13:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0