Veckan..

Idag har jag gjort nationella prov i svenska b..
Nervös om man kommer att klara de eller inte..

Skulle också haft en dubbelkörlektion idag, men läraren jag skulle haft var sjuk:/ Så det är lite synd.

Men men..

Min älskling har klippt sig idag=) Det blev säkert jättefint;P Hur han ser ut eller har sitt hår kommer han alltid vara perfekt i mina ögon<3

Imorgon ska jag på kryssning, de är många från Flen som ska med:P Men inte med thomas:( tråkigt att han inte ska med , men jag ska iallafall dit med Jenny:D Jätekul att åke med henne, var så längesen vi sågs..

Till helgen blir det väl plugg igen...men men jag får trösta mig med att det snart är slut:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0