Anställningsintervjuv H&M lagret!

image7

Idag har jag varit på antsällngingsintervjuv på HM lagret:P Shit, jag hoppas verkligen jag får det jobbet. Jag som är 20, skulle ha en jättehärlig lön. :D Värsta härligt..Nu äre bara att gå och vänta i2 veckor o se vad de säger ..Ganska drygt att vänta på svar..

Min redovisning i svenska nationellt vart uppskjutet också, för min lärare hade influense i tisdags då jag skulle redovisat. Så jag antar att jag ska redovisa mitt imorgonistället.

KOmmer vara utan min älskling i helgen:( För han ska hem till tandregleringen och sen ska han umgås med sin familj och vänner. Men jag måste vara hemma och plugga:S Men men, skolan är snart slut;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0